Top

5 šokoladiniai „Instagram“ profiliai: madingi Europos saldumynų prekių ženklai, kuriuos verta sekti

Tekstas: Gondinga Kmieliauskaitė

Iš gausybės saldumynų gamintojų atrinkome tuos, kurie išsiskiria savo kokybe, modernumu bei rafinuotumu. Kaip šokoladas buvo laikomas dievų maistu, taip šiuos gamintojus galėtume pavadinti saldžiųjų pasaulio vadovais.

Sekite ir įsikvėpkite.

  1. „Armani Dolci“ – italų dizaino namai „Armani“ žinomi visame pasaulyje, tačiau ar žinojote, kad galima rasti ne tik pačių madingiausių sezono drabužių, bet ir „Armani“ šokolado, sausainių, pralinesaldainių, arbatos, medaus, džemų ir kitų delikatesų? Artėjant Kalėdoms pirkėjams pristatomi tradiciniai italų kepiniai – Panettoneir Pandoro pyragai. Tai ne vien garderobo prekės ženklas, bet ir išskirtinės kokybės skanumynų.

https://www.armanidolci.com/

  1. „Amedei“ – šis itališkas prekės ženklas nebūtų tas, kas dabar yra, jeigu „Amedei“ steigėja Cecilia Tessieri nebūtų ieškojusi tobulumo. Viskas prasidėjo nuo idėjos rasti geriausią kakavos rūšį ir gaminti išskirtiniausio skonio šokoladą. „Amedei“ šokolado kompanija yra pelniusi prestižinius Londono akademijos apdovanojimus „Golden Bean“. Stilingas įpakavimas traukte traukia akį. Be abejonės, toks šokoladas – tai ne tik gryniausias skonis, bet ir unikali istorija.

„Amedei“ Instagram:

  1. „Angelina“ – jau daugiau kaip šimtmetį gyvuojanti desertinė susikūrė savo reputaciją, nes šią vietą mėgdavo net pati Coco Chanel. Dabar tinklui priklauso net per trisdešimt desertinių butikų ir arbatos kambarių. Prancūzišku subtilumu išsiskiria ir delikatesų linija. „Angelina“ šokolado paslaptis – kruopščiai atrinktos kakavos pupelės iš Afrikos, Ganos, Nigerijos ir Dramblio Kaulo Kranto.

„Angelina“ Instagram:

  1. „Pierre Marcolini“ – belgiška šokolado kokybė visada buvo gero skonio išraiška. „Perre Marcolini“ prabanga slypi kiekviename gaminyje. Naujausi „limited edition“ saldainiai sukurti bendradarbiaujant su dizainere Victoria Beckham. Jie skirti mados ikonos mados namams, kurie švenčia 10 metų sukaktį.

„Pierre Marcolini“ Instagram:

  1. „Hotel Chocolate“ – šis prekės ženklas įvykdė šokolado revoliuciją Didžiojoje Britanijoje. Skaičiai kalba patys už save: 103 šokolado parduotuvės, 3 ekskliuzyviniai šokolado butikai Kopenhagoje, šokolado mokykla, viešbutis ir nuosava kakavos pupelių plantacija Karibuose. Du kompanijos įkūrėjai vis dar nežada sustoti.

„Hotel Chocolate“ Instagram: