Top

Metas laužyti stereotipus ir kelti aptarnavimo lygį Lietuvoje

Tekstas: Jurgita Kierė, „VMG Akademija“

Apsilankius restorane kiekvieno atmintyje išlieka ne tik ragautas patiekalas, bet ir tai, kaip šiltai priima ir gerai aptarnauja. Koks yra tas geras aptarnavimas? Dažniausiai atsakymas būna paprastas – reikalingas slaptas ingredientas, kuris beveik visada yra meilė žmonėms. Vis dėlto, prie šio ingrediento turi prisidėti ir daug kitų: lankstumas, puiki komunikacija, etiketo išmanymas, konfliktinių situacijų sprendimas, mandagumas, nuoširdumas, mokėjimas šypsotis, bendras suvokimas, žmonių tipų atpažinimas ir t. t. Situacijos kartojasi – skiriasi tik veidai. Padėkite mums padėti jums, kad aptarnavimo lygis Lietuvoje nebūtų vidutinis.

Naujos kartos padavėjų ir vadovų mokymai jau paruošė 300 specialistų

Mes – pirmoji akademija, kur susijungia aptarnavimo ekspertai, profesionalai, turintys dešimties metų ar didesnę patirtį dirbant tiek žemiausio, tiek aukščiausio lygio restoranuose ir nuo padavėjo išaugę iki vadovo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Mes siekiame griauti nusistovėjusius stereotipus! Padavėjo amatas dažnai nuvertinamas kaip neprestižinis ir skirtas tik studentams kaip tarpinė stotelė. Norime parodyti, kad šis amatas yra ne tik įdomus, bet gali būti ir pelningas. Norime pakeisti ne tik visuomenės, bet ir daugelio darbdavių požiūrį į padavėjo darbą. Mes suprantame, kad galbūt žmogus nedirbs padavėju visą likusį savo gyvenimą ir likimas išplukdys jį į platesnius vandenis, bet taip pat puikiai suprantame, kad mokėjimas spręsti iškilusias situacijas dėl 32 eurų ateityje įgalins spręsti tokias pačias situacijas tik jau dėl 32 milijonų eurų. Mes esame Gyvenimo ir Tobulėjimo mokykla, o ne štampuojanti kalvė.

Mums svarbu kelti aptarnavimo lygį Lietuvoje, kai kalbama apie visą aptarnaujantį personalą: padavėjai, administratoriai, baristos, barmenai. Taip pat nepamiršome ir vadovų.

Nuo padavėjo iki vadovo

  1. Ruošiame žmones, neturinčius (ar turinčius) patirties, kad šie taptų profesionaliais padavėjais arba dar geresniais darbuotojais, nei buvo iki šiol;
  2. Padedame būsimiems ir esamiems restoranams ne tik atrinkti tinkamą kolektyvą ir jį apmokyti, bet ir atlikti komandos diagnostiką, sukurti bei įdiegti aptarnavimo standartą, optimizuoti procesus, padidinti pardavimus;
  3. Konsultuojame vadovus, kaip padidinti komandos efektyvumą;
  4. Atliekame slapto svečio tyrimą ir analizę;
  5. Rengiame atvirus restorano vadovų tobulėjimo mokymus.

 „VMG Akademiją“ sudaro:

  • Padavėjų akademija
  • Vadovų tobulėjimo akademija
  • Restoranų aptarnavimo kultūros tobulinimo programa
  • Seminarai ir konsultacijos
  • Slapto svečio tyrimai

Išsamesnė informacija apie akademijos organizuojamus kursus:

El.paštu: info@vmgakademija.lt
Tel.Nr.: +370 67299528